Sunday, 5 May 2013

Di Georgio, rings for busy hands...


As a mum of two, I seem to be washing my hands a hundreds times a day, which means my alternatives for rings are very limited: gold or nothing. I recently discovered vermeil rings by Di Georgio that you can shower or wash your hands with. They don't get damaged by water or detergents, which is just perfect for me, and on top of that, they are affordable. For the lucky ones like me, who live in Montpellier, the beautiful Di Giorgio collection can be found in the Mademoiselle shop Me happy.

Maman de deux enfants, je dois bien me laver les mains cent fois par jour, ce qui signifie que mes choix en matière de bagues sont très limités : or ou rien. J'ai récemment découvert des bagues en vermeil Di Georgio avec lesquelles je peux me se doucher ou me laver les mains. L'eau et les détergents ne les abîment pas, ce qui est parfait pour moi, et en plus, le prix est abordable. Celles comme moi qui ont la chance de vivre à Montpellier peuvent trouver la magnifique collection Di Giorgio au magasin Mademoiselle. Moi contente.


Di Georgio ring 49€ – "Rouge glamour" nail polish by Réserve Naturelle

2 comments:

  1. Moi contente que toi contente! Tu pourras me donner l'adresse du site de la boutique Mademoiselle? Je ne l'ai pas trouvé et je suis très intéressée comme tu peux l'imaginer. C'est beau, c'est pratique et ton vernis est superbe!

    ReplyDelete

Thanks for leaving a little note about my post! I will read every comment and visit you blog in order to return the favour! Cheers!