Sunday, 26 May 2013

Life is too short for ugly shoes


Happy feet in Minelli sandals

Has the world gone mad?
Le monde est-il devenu fou ?

I mean, really?

REALLY???!!!

Sorry I just puked/Désolée, je viens de vomir...

Aaaaaaaawwwwww my eyes are bleeding/Aaaaaaaaarg, je saigne des yeux...

And espadrilles make me think of:
Et les espadrilles me font penser à :


Bottom line is, I'm starting to understand why the weather has been so crap lately, it's because the universe won't allow the sight of such ugly feet (Monsters Inc. feet). And believe me, I do love UGGS and the likes, I even like Birkenstocks, but I wouldn't be seen dead wearing white orthopaedic or furry ones. And espadrilles were okay when I was 6, holidaying in a camping and playing boules contests with my grandad, but please, not in 2013!

Tout cela pour dire que je commence à comprendre pourquoi le temps a été si pourri dernièrement, c'est parce que l'univers ne peut permettre la vue de pieds aussi horribles (des pieds Monstres et Cie). Et croyez-moi, j'adore les UGGS et autres, j'aime également les Birkenstock, mais je ne voudrais même pas être mise en bière avec des birks orthopédiques blanches ou fourrées. Et les espadrilles étaient bien sympas quand j'avais 6 ans et que je campais et faisais des concours de boules avec mon grand-père, mais s'il-vous-plaît, pas en 2013 !

8 comments:

  1. J'allais en acheter pour Erin :) oui manolo blanik ne fait pas du 26 ..

    ReplyDelete
  2. wow
    )
    pretty shoes!
    love it!!
    kisseS!


    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    ReplyDelete
  3. haha yes I have to agree - those furry shoes are hideous!

    -V
    http://www.stylishlyme.com/

    ReplyDelete
  4. that is absolutely true! Don't get the fuss about those shoes, just because they are from Celine...

    http://fashionloverette.com/

    ReplyDelete
  5. hahaha:D you're so funny.. the fluffy shoes are kind of strange :)

    www.lorietta.cz

    ReplyDelete
  6. C'est moche, mais ça donne bien envie de se glisser dedans! On porte bien des UGG après tout ;) Mais j'avoue, ça dépasse les bornes.
    Les espadrilles, je ne trouve pas ça horrible, même si je n'en suis pas particulièrement fan.
    En tout cas, tes chaussures vertes sont très jolies (comment ça, on est d'accord sur une paire de chaussures?).

    ReplyDelete
  7. I totally agree with you...life is too short for ugly shoes (and other ugly things)
    Spikey V.

    ReplyDelete

Thanks for leaving a little note about my post! I will read every comment and visit you blog in order to return the favour! Cheers!