Monday, 13 May 2013

Mesh from head to toe


Free People+ chunky fishnet top – Number tee: Olive – Mesh heels: Pieces


I've been obsessed with mesh tops ever since I saw Camille wear one under a sporty sweatshirt. I bought both sweatshirt and Isabel Marant black top, and I started looking for a white one too. I came across a much cheaper version on Free People that I received today, and I must say, it's splendid! It looks stunning under a sweatshirt or a top, falls beautifully on the hips, and I even wore it with a tank top underneath, because that's the type of piece that doesn't want to be hidden. Must I say it's ten times cheaper than the Isabel Marant one and it's on sale at the moment too!

Je suis obsédée par les tops filets depuis que j'ai vu Camille en porter un sous un sweat sporty. J'ai acheté le sweat et le top noir Isabel Marant, et puis j'ai commencé à en chercher un blanc également. J'ai trouvé une version bien meilleur marché sur Free People que j'ai reçue aujourd'hui, et je dois dire qu'il est splendide ! Il est vraiment magnifique sous un sweat ou un top, il tombe parfaitement sur les hanches, et je l'ai même porté avec un débardeur dessous, car c'est le type de vêtement qui ne peut pas rester caché. Dois-je dire qu'il coûte dix fois moins cher que le modèle Isabel Marant et qu'il est également en soldes en ce moment?

Those who wear it best/Celles qui le portent le mieux :





Isabel Marant vs. Free People




And of course, mesh heels by Pieces!

1 comment:

  1. Tiens, tiens, je n'aurais jamais pensé à cette association. Merci pour la découverte ! :)

    ReplyDelete

Thanks for leaving a little note about my post! I will read every comment and visit you blog in order to return the favour! Cheers!