Sunday, 5 May 2013

Nostalgia on my feet: platform sneakers


I couldn't resist these ASOS Dino white platform sneakers, because they reminded me of the youg woman I was, when I was wearing them at university, back in 1994. I think they're best worn with a 7/8 slim, like Charlotte, below.

Je n'ai pas pu résister à ces baskets compensées, car elles me rappelaient la jeune femme que j'étais, lorsque je les portais à la fac en 1994. Je trouve que ce qui leur va le mieux, c'est un slim 7/8e, comme Charlotte, ci-dessous :




Et moi !
ASOS platform sneakers (similar here and here) || Mango Slim (similar here and here) ||  Ba&sh Tee

1 comment:

  1. Un look simple, mais très sympa comme on aime :) On a déjà discuté de nos goûts en matière de chaussures, mais je trouve que tu les porte très bien! Et le jean retroussé, c'est le détail indispensable pour moi. Au passage, je découvre le blog de Lovely by Lucy.

    ReplyDelete

Thanks for leaving a little note about my post! I will read every comment and visit you blog in order to return the favour! Cheers!