Friday, 21 June 2013

Monochrome

Ruffle top: Zara – Slim: Mango – Heels: Pieces

A thing I would have never thought possible: me, all dressed in white (well nearly)... I didn't even wear a white dress for my wedding! It's never been my favourite colour, and the problem with me is that I am the Queen of Stains. I don't normally last 5 minutes when dressed in light colours, let alone the fact that two 4-old pixies love to wipe their greasy/disgusting hands on their beloved mummy. Anyway, monochrome I am!

Une chose que je n'aurais jamais pensée possible : moi, en blanc des pieds à la tête (ou presque). Je n'ai même pas porté de robe blanche pour mon mariage! Le blanc n'a jamais été ma couleur préférée, et le problème avec moi, c'est que je suis la Reine des Taches. Je ne dure pas plus de 5 minutes habillée en couleurs claires, sans parler du fait que deux lutins de 4 ans adorent essuyer leurs mains graisseuses/dégoûtantes sur leur maman adorée. Me voici donc toute de blanc vêtue !



Nail polish: Beyond Cozy by Essie


11 comments:

  1. j'aime beaucoup ton top et le blanc te va très bien.

    Myriam.

    http://www.lepetitmondedemyriam.blogspot.be/

    ReplyDelete
  2. total white! big love!
    gorg outfit!
    best wishes!




    Angela Donava

    http://lookbooks.fr/

    ReplyDelete
  3. Love this total white look. The nail polish is so rad <3

    xx

    ReplyDelete
  4. Love this white on white look, and the nail color you combined with is very pretty
    kisses
    Ana
    www.rockafollow.com

    ReplyDelete
  5. Preciosa!! me encanta

    Hola! Estoy participando en el concurso Glamour Street Fashion Show. Necesito vuestro voto, son 2 segundos y es muy fácil y sencillo, solo tenéis que entrar y darle click a votar, no os pide que introduzcáis nada
    http://elcorteingles.glamour.es/street-fashion-show/participante/16

    A chic kiss ;)

    ReplyDelete
  6. Elle est belle cette blouse :)


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  8. J'adore le vernis ! Héhé :)
    www.internationaltrendy.wordpress.com

    Audrey.

    ReplyDelete
  9. I LOVE this post:)

    Check out my new blog post and have a great day dear:)

    LOVE Maria at inredningsvis.se

    ReplyDelete
  10. Oh pourtant le blanc ça illumine le teint! :D
    Je ne pourrais porter que ça moi, bon, pas en pantalon j'aime moins. Mais en top, pull ou chemise sans soucis!

    ReplyDelete
  11. Le top est très joli!
    xx

    Karole
    www.karolejosefabonnet.com

    ReplyDelete

Thanks for leaving a little note about my post! I will read every comment and visit you blog in order to return the favour! Cheers!