Sunday, 9 June 2013

Sunday morning at the Tropical Greenhouse in Montpellier

Today was the perfect day to go to the Tropical Greenhouse as the weather wasn't too good, and the girls were a bit out of control. It is one of my favorite spots in Montpellier, so I hope you enjoy the pictures!

Aujourd'hui était la journée idéale pour aller à la serre tropicale, car le temps n'était pas terrible, et les filles étaient un peu trop excitées. C'est l'un de mes endroits préférés à Montpellier, j'espère que vous apprécierez les photos!

Bomber jacket: Mango – Slim: River Island



Tee: Etoile by Isabel Marant – Bag: Obsedia – Sunnies: RayBan Wayfarer

 Loafers: Pied à Terre

The cutest frogs ever!
Les grenouilles les plus mignonnes au monde !

Not the most reassuring creature on Earth...
Ce n'est pas la créature la plus rassurante de la planète...

9 comments:

  1. Omg, I want those frogs as pets!!:D And you have a tropical greenhouse?? How great is that!

    ReplyDelete
  2. wow!! those are really frogs?? they are so cute!!

    ♥♥♥PinkPopMash

    ReplyDelete
  3. great shoes!
    love the top
    kisses!


    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr/

    ReplyDelete
  4. ah ah trop mignon la derniere photo, il a l'air tout gentil comme ça :)

    ReplyDelete
  5. That looks like a lovely place to visit! And I love your outfit =)

    Corinne x

    ReplyDelete
  6. Cuties!!! I love your shoes too! The whole look is great!

    XO

    ReplyDelete
  7. Just lovin' that crocodile pic!!! Sooo cool with half of his body under water! And your outfit is ROCKIN!
    kisses
    xoThe Beckerman Girls

    www.BeckermanBitePlate.com

    ReplyDelete
  8. Purée mais je viens seulement de capter que tu étais de Montpellier O_o


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hé hé! Tu ne te souviens pas que je t'avais proposé une super réduction chez une copine qui fait les extensions de cils à Castelnau? :)
      Si un jour ça te dit qu'on se rencontre, ce sera avec plaisir, visiblement, j'habite à 2 pas de chez Julie :) Je vais ramasser des escargots avec mes filles là où elle fait ses photos!

      Delete

Thanks for leaving a little note about my post! I will read every comment and visit you blog in order to return the favour! Cheers!